צרו עמנו קשר!

סגנונות תקשורת

ההרצאה: סגנונות תקשורת של לקוחות בתוך הארגון ומחוצה לו

 

לקוחות מתקשרים בכמה סגנונות תקשורת. למקצתם חשובים הפרטים ולמקצתם חשובה רק השורה התחתונה. יש המונעים מאוד מן הרגש, ויש המונעים מן המשימה וממה שהיא דורשת מהם. חשוב שכל נותן שירות יכיר את סגנון התקשורת שלו, וחשוב עוד יותר שיכיר ויאבחן את סגנונות התקשורת של לקוחותיו, כדי שיוכל לתקשר איתם בשפה המתאימה להם ולמזער התנגדויות. בהרצאה יתקיים אבחון אישי קצר  ויינתנו טיפים לאבחון כל אחד מטיפוסי הלקוחות והתקשורת עמם

 

מטרת ההרצאה:

אפיון סוגי לקוחות והתאמת דרך התקשורת היעילה ביותר.

 

תכני ההרצאה:

דרכים לארגון התקשורת עם הלקוח. מה עושים כשהתקשורת אינה זורמת, הכרה בצורך לפרש כל העת  את מה שנאמר, איתור סגנון התקשורת של הלקוח, פיתוח גמישות לתקשורת  עם הלקוח ממקום אחר.

 

אורך ההרצאה:

כשעה וחצי.

אפשר להעמיק בנושא ולהפוך את ההרצאה למיני סדנה של 4 שעות, להתנסות בכלים ולהעמיק בתכנים.

 

מנחת ההרצאה:

מנחה בכירה של אודם.