צרו עמנו קשר!

סדנת מכירות

"אודם" רואה בנציגי המכירה והשיווק את חוד החנית של הארגון.

הם אלו העומדים בקו הראשון מול הלקוח ומשפיעים על החלטות הקנייה שלו ועל נאמנותו.

אודם מאמינה ביכולת של נציגי המכירות להיות מקצועיים יותר, ולהגדיל את סיכויי הסגירה שלהם בתהליך המכירה. נציגי מכירות המצטיינים במכירה המבוססת על רגש, ישפיעו מאוד על הלקוח ויחזקו את הנאמנות של הלקוח למוצר.

 

שיפור מיומנויות מכירה

סדנאות לשיפור מיומנויות מכירה כוללות תכנים רבים וביניהם:
מיומנות שאלת שאלות לאיתור צרכים, טכניקות להתמודדות עם אתגרים בתהליכי המכירה, מיומנויות משא ומתן והרחבת ההשפעה על הלקוח, מיומנויות העמקת מכירה ושמירת קשר עם הלקוח לאורך זמן, הקשר בין שירות ומכירה, ניהול תהליך המכירה השלם, בניית תסריטי שיחה יוזמים ומגיבים, הצגת מוצרי החברה בתועלות, קידום לסגירה, פתרון בעיות וקידום משא ומתן, שפות תקשורת של לקוחות, מרתון מכירות ועוד.


כל סדנת מכירות של אודם משלבת שלושה כלים מהותיים ליצירת שינוי בהתנהגות :

שינויי תפיסה והיחלצות מעמדות תוקעות –
יצירת פריצת דרך בחשיבה על  כל מה שאפשרי ונכון.

הקניית מיומנות חדשה ואימון לחיזוק המיומנויות והפנמתן –
הקניית כלים פרקטיים ויישומם עוד במהלך הסדנה במגוון תרגילי אימון. התרגול בסדנה חיוני כדי שהשפה והתהליך יזרמו למשתתפים גם כאשר יגיעו לשטח למחרת ההדרכה.

הנעה ויצירת מוטיבציה לשינוי –
אנו מאמינים באודם שהידע עצמו אינו הסיפור, אלא המוטיבציה להשתמש בכלים הנלמדים. כדי לחזק את המוטיבציה ליישום אנו מחברים את המיומנויות לכל מעגלי החיים.