צרו עמנו קשר!

שיפור מכירות ושירות

שירות לקוחות דיגיטלי
נציגי שירות טובים הם כאלו שמתחברים ללקוח, שמבינים היטב מה הוא צריך. אנחנו באודם מעבירים סדנאות שירות לקוחות גם לחיזוק מיומנויות באמצעות תקשורת דיגיטלית
קרא עוד
משירות טכני לשירות אותנטי
לעתים לקוחות פוטנציאלים מותשים עד שהם מקבלים מענה לבקשתם, הם צריכים לעבור לחיצות במענה האוטומטי ואז כשהם מועברים הם מגיעים שוב לתפריט משנה שגם שם הם צריכים להקיש אפשרויות
קרא עוד
ניפוץ מיתוסים במכירות
לדעת למכור זו תכונה מולדת- האמנם? פנייה יזומה של המוכר לא נוחה ולא מתאימה ללקוח- האמנם? אנשים קונים את מה שיותר זול- האמנם?
קרא עוד
העלאת מכירות בעסק קטן
איך מזהים את הפוטנציאל במצב הקיים ללא השקעות נוספות? מה ניתן ללמד את הצוות הקיים כדי להעלות מכירות? איך להשתמש נכון בעוצמות של עסק קטן? כיצד ממנפים נכון את מערכות היחסים האינטימיות שיש לעסק קטן עם לקוחותיו כדי להגדיל מכירות?
קרא עוד
סדנת מכירות כשיטה מוצלחת להפקת תוצאות
אימון אנשי מכירות לשיפור ביצועים, דורש מהמאמן למכירות להיות בעל קשת של איכויות אישיות מגוונות וייחודיות, על המאמן לספק תמיכה, ליצור מצב של פתיחות, זמינות ושיתוף, להנחיל ניסיון, לספק כיווני התמודדות ולשדר אופטימיות בתהליך
קרא עוד
כיצד לבצע טלמרקטינג נכון?
"למדתי, שאם אני אותנטית, מודעת למה שאת מרגישה ומבטאת זאת, אני מקבלת תשובות כנות." "נקודת המוצא שלי שאשמע היום הרבה "לא", אבל אני מנסה לאתר את "הכן" וה"אולי". "מה שמעצים אותי זה, שאני מסתכלת על "הקטעים" שקרו בדרך."
קרא עוד
מיומנויות שירות ומכירה
האם בתהליך הלמידה המקצועי מוכשר בעל המקצוע במיומנויות שירות או מכירה? במיומנויות להשגת תוצאות בתפקיד? הקניית מיומנויות מכירה תוך כדי שילוב המקצועיות יאפשרו לעובד למכור את המקצועיות שלו ולהרחיב את השפעתו. ניתן להתאים את טכניקות המכירה לסוגים שונים של אנש
קרא עוד
שימור לקוחות- תהליך שלא נגמר / צוות אודם
קחו לדוגמה שימוש בטלפון סלולארי שלעתים אינו פועל כראוי או שטכנית אנו נתקלים בבעיה וז פונים לקבלת שירות באחת החברות הסלולריות. במאמר זה נעסוק בצד של ספר השירות וכיצד נשמר את לקוחותיו
קרא עוד
 
סה"כ: 8