צרו עמנו קשר!

שיפור מכירות ושירות

כדי לשפר את השירות והמכירות אנו מחוייבים למקצע את עצמנו ואת פעולותינו.

אחת הדרכים הטובות להתחיל במשימה זו , היא על ידי איסוף מידע וקריאת חומרים שיתנו לנו כיווני חשיבה נכונים. במיוחד בשבילכם כתבנו את המאמרים שלנו, כדי שיעוררו אתכם לחשוב על  יעדים והשגיםשימור לקוחות, ניפוץ מיתוסים במכירות ובכלל. אתם מוזמנים להתחיל לחשוב ....

 

שימור לקוחות/ צוות אודם

 

מצוינות בשירות דיגיטלי/ עדנה קורן

 

משירות טכני לשירות אותנטי/ עידית טרופ ועדנה קורן

 

ניפוץ מיתוסים במכירות/ עדנה קורן

 

איך להעלות את המכירות בעסק שלך/ צוות אודם

 

אימון אנשי מכירות לשיפור ביצועים/ נורית פרידמן ועידית לורי

 

לעשות טלמרקטינג נכון/ עידית טרופ

 

מיומנויות שירות ומכירה בתפקידים מקצועיים/ צילה חי שפריי

 

ריאיון עבודה כתהליך מכירה / עידית לורי