צרו עמנו קשר!

תהליכי שירות ומכירה

 בניית תהליכי שירות ומכירות אופטימליים:

אודם בונה לעסקים חדשים תהליכי שירות ומכירה אפקטיביים, ומכינה חומרי עזר המשמשים את הנציגים במהלך עבודתם. החומר כולל תסריטי שיחה, מענים להתנגדויות, תרשים תהליכי מכירה או שירות ועוד. אפשר לבנות ולעצב את תהליך השירות הטוב ביותר שיקבל הלקוח, כדי למקסם את שביעות הרצון שלו ולמצות את משאבי המערכת.

 

פיתוח ערכות להדרכה בתוך הארגון:

אודם מפתחת ערכות הדרכה לארגונים, והן חומר העזר לשימוש מנהלים או מדריכים בארגון. ערכות אלו משמשות בדרך כלל את צוותי העובדים והמנהלים, כדי למקסם את תוצאות תהליכי השירות והמכירה מול הלקוחות.


ערכות אלו יוצרות בעבור הארגון חומר הדרכה לשימוש פנימי והן כוללות ביון היתר תסריטים, מענים לטיפול בהתנגדויות, משפטי פתיחה וסגירה מתאימים ועוד.
נוסף על כך מכילות ערכות אלו טכניקות להעברת מסרים המיועדות למנהל.
מניסיוננו, ערכות אלו יכולות לשמש בסיס לקליטת עובדים חדשים, עד שתינתן הדרכה מסודרת.