צרו עמנו קשר!

ייעול ושיפור רווחיות

עסקים מתמודדים יום־יום עם אילוצים רבים, ולפיכך הצורך לייעל ולשפר רווחיות נמצא תמיד על סדר היום. כדי לשפר את הרווחיות בעסק אפשר לפעול בכמה כיוונים:

הגדלת מחזור מכירות

אפשרות אחת היא הגדלת מחזור המכירות, או היקף הפעילות, דבר המאפשר רווחיות גבוהה יותר כל עוד לא מגדילים את כמות העובדים. בתהליך זה מזהים פעילויות רווחיות ומעבירים עובדים מפעילות אחת לאחרת בעת מיקוד ומדידה לבדיקת אפקטיביות המהלך.

מקסום פניות

עוד אפשרות היא למקסם את הפניות הנכנסות והיוצאות. זו הסיבה שיש לטפח בעסק את המוטיבציה ואת היכולת למצות את המכירה מכל פונה. למשל ברשתות קמעונאיות, שם נכון לתת שירות מקצועי ולהגדיל את סל הקניה של כל לקוח במכירה של עוד מוצרים או מוצרים משלימים.
גם מוקדי שירות שיבצעו היטב שיחה אפקטיבית עם לקוח, ייצרו שביעות רצון גבוהה שתוביל לשימור לקוחות והמלצה לחברים.

 ניהול רזה

עוד אפשרות מעניינת היא לטפח ניהול רזה המכוון לבניית תהליך עבודה אפקטיבי, שאין בו עבודה חוזרת והוא נותן ערך גבוה ללקוח. בתהליכים אלו מזהים את הבזבוזים וחוסכים מאוד בהוצאות לצד שביעות רצון גבוהה של הלקוח.

"אודם" מבצעת תהליכי ייעוץ והכשרה בשלושת הכיוונים כדי להגדיל את רווחיות העסק שלך.