צרו עמנו קשר!

פיתוח כישורים ומיומנויות

כדי שארגון או עסק ישיגו תוצאות טובות יותר, העובדים והמנהלים צריכים לדעת איך לבצע את תפקידם בצורה הטובה ביותר. לשם כך יש ללמד אותם מיומנויות רבות שאינן טבעיות ואינן טרוויאליות.

 

הכשרת שירות לקוחות

היכולת לתת שירות אינה תכונה מולדת, נהפוך הוא. התנהגות שירותית מנוגדת לטבע האנושי, הרוצה להגיב מהר ובספונטניות למסר שהאדם מקבל. לפיכך, התנהגות שירותית היא מיומנות נרכשת. יש ללמד נותני שירות לבצע תיאום ציפיות נכון עם הלקוחות, לדבר בשפה חיובית, לסגור מעגלים ולפעול ברגישות ובחכמה עם מגוון סוגי הלקוחות.

 

גם היכולת להשפיע על לקוחות ולהעמיק מכירה, אף היא אינה בהכרח מולדת, אף על פי שמנסים להציגה ככזאת. מניסיוננו, שווה בהחלט להשקיע בעובדים, ולחזק את יכולת ההתמודודת שלהם עם אתגרים שמציב הלקוח בתהליך המכירה. חשוב מאוד ללמד כיצד להציג את המוצרים לפי תועלות המותאמות למאפייני הלקוח העומד מולי, וכמובן שאפשר ללמד כיצד לנהל משא ומתן ולקדם בצורה מושכלת סגירת עסקה.

 

ניהול עובדים- מיומנות נרכשת

המיומנות לנהל עובדים באפקטיביות היא שאלה של חיים ומוות בשביל כל עסק.  עסק לא יצליח בלי היכולת לנהל אנשים ומשימות בצורה הטובה ביותר. מיומנויות כמו הנעת עובדים, העברת משוב והערכה, גיוס, קליטה וחניכה של עובדים חדשים, התמודדות עם קונפליקטים, ניהול עצמי במגבלות זמן – כל אלה הם כישורי בסיס שכל מנהל צריך להתייעל בהם, כדי שהניהול שלו לא יהיה אינטואיטיבי בלבד אלא מתוכנן, מקצועי וממוקד תוצאות.

 

כל אלו מיומנויות שאודם מפתחת בעזרת קורסים וסדנאות המותאמות לכל ארגון בנפרד לפי צורכי הארגון.  נשמח לשלוח לכם הצעה מתאימה בעבורכם.

 

 ליצירת קשר לחצו כאן