|
שיווק ומכירה ממקום אחר
בעולם של קמפיינים, קידום אתרים, ניהול מדיות חברתיות כיצד חברה או עסק יכול לפתוח פער ממתחריו ואיך לענות על צרכי לקוחותיה?
קרא עוד
|
|
שירות לקוחות דיגיטלי- תקשורת כתובה בוואטסאפ
WhatsApp היא אולי אפליקציית התקשורת הנפוצה בעולם, ולכן שילוב ווטסאפ בשירות הלקוחות הדיגיטלי באופן יומי, הינו קל ונוח. האפליקציה מאפשרת תקשורת ידידותית, פשוטה ויעילה בשילוב המגע האנושי שהלקוחות צריכים בעת קבלת שירות. איך עושים זאת נכון??
קרא עוד
|
|
שותפות ארגונית- המפתח להצלחה עסקית/גלי איזנקרפט
האם בחברה שלכם חשים שיתוף פעולה מצד עובדי היחידות השונות? האם קיימת זרימת תהליכים נכונה המובילה לתודעת שירות גבוהה או אול להיפך העובדים מתנהלים כל אחד לעצמו? המפתח להצלחה ויצירת חווית שירות ללקוח זה שיפור שירות פנים ארגוני ועדיף מוקדם מאשר מאוחר.
קרא עוד
|
|
אמפתיה לעצמי בעת מתן שירות/עדנה קורן
שירות טוב הוא ערך מוסף ללקוח ששווה הרבה כסף לחברה. לתת שירות לאורך זמן, זוהי משימה מאתגרת במיוחד משום שנציגים רבים חווים שחיקה ותסכול בתפקיד. כדי להתמודד עם השחיקה הזו ולהתמיד בנתינת שירות מצוין לאורך זמן, כדאי להטמיע בקרב בנציגים מיומנות של אמפטיה לעצ
קרא עוד
|
|
שירות לקוחות דיגיטלי
רמת הפתיחות של הלקוחות לצרוך שירות דיגיטלי עולה, והשאלות שנצטרך לשאול את עצמנו עולות בהתאם- איך נוכל להמשיך להיות מצויינים בשירות, לשדר חום ואכפתיות? איך נתחבר ללקוח ונבין מה הוא צריך?
איך נוכל להוביל שיחת שירות, גם כשהיא מנוהלת בצ'אט?
כיצד גם בדרך זו,
קרא עוד
|
|
משירות טכני לשירות אותנטי
שירות אותנטי זוהי תפיסת עולם. זה שירות כמהות אנושית. זה תרבות ארגונית של שירות פנים וחוץ. התסריטים הכתובים מקבלים את הנשמה של נותן השירות והופכים להיות אמצעי, הם חדלים להיות תסריטים והופכים להיות שיחה בין שני אנשים בגובה העיניים.
עם הלב אתה גם מבין את הל
קרא עוד
|
|
ניפוץ מיתוסים במכירות
לדעת למכור זו תכונה מולדת- האמנם? פנייה יזומה של המוכר לא נוחה ולא מתאימה ללקוח- האמנם? אנשים קונים את מה שיותר זול- האמנם?
קרא עוד
|
|
העלאת מכירות בעסק קטן
איך מזהים את הפוטנציאל במצב הקיים ללא השקעות נוספות? מה ניתן ללמד את הצוות הקיים כדי להעלות מכירות? איך להשתמש נכון בעוצמות של עסק קטן? כיצד ממנפים נכון את מערכות היחסים האינטימיות שיש לעסק קטן עם לקוחותיו כדי להגדיל מכירות?
קרא עוד
|
|
סדנת מכירות כשיטה מוצלחת להפקת תוצאות
אימון אנשי מכירות לשיפור ביצועים, דורש מהמאמן להיות בעל קשת של איכויות אישיות מגוונות וייחודיות, על המאמן לספק תמיכה, ליצור מצב של פתיחות, זמינות ושיתוף, להנחיל ניסיון, לספק כיווני התמודדות ולשדר אופטימיות בתהליך.
השילוב של חיזוק תחושת המסוגלות העצמית אצ
קרא עוד
|
|
כיצד לבצע טלמרקטינג נכון?
"למדתי, שאם אני אותנטית, מודעת למה שאני מרגישה ומבטאת זאת, אני מקבלת תשובות כנות."
"נקודת המוצא שלי שאשמע היום הרבה "לא", אבל אני מנסה לאתר את "הכן" וה"אולי".
חוויות אישיות אחרי שנים בתחום הטלמרקטינג, והצעות להתנהלות ששומרת את העובדים מרוצים ואפקטיביים
קרא עוד
|
|
מיומנויות שירות ומכירה
האם בתהליך הלמידה המקצועי מוכשר בעל המקצוע במיומנויות שירות או מכירה? הקניית מיומנויות מכירה תוך כדי שילוב המקצועיות בתפקיד יאפשרו לעובד להרחיב את השפעתו בכל תחום . ניתן להתאים את טכניקות המכירה לסוגים שונים של אנשים ותפקידים.
קרא עוד
|
|