972525738866 צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

צרו עמנו קשר!

הערכת עובדים - משיחות הערכה למשוב יעיל

ארגונים רבים בוחרים לאמץ תהליך מובנה של הערכת עובדים המתקיים בד"כ פעם בשנה. לעיתים קרובות מתבצע תהליך זה בצורה טכנית - פורמאלית, נעשה כדי לצאת ידי חובה ואינו משיג את המטרה של שיפור ביצועים ופיתוח העובד.

מניסיוננו, ארגונים משקיעים משאבים רבים ביצירת תהליכים מובנים, טפסים ממוחשבים, נהלים מסודרים, ופחות באופן שבו צריכה להתקיים שיחת הערכה ומשוב.

גם כאשר הארגון מתקדם, והמטרה המוצהרת של שיחות הערכת עובדים היא לקדם את העובד, מעטות השיחות שבאמת מצליחות לעשות זאת.

 

באודם, אנו מציעות לטפח בארגון שיחות משוב תקופתיות, שיגרמו לעובד לקחת אחריות לשינוי. שיחות שיתקיימו בצורה נינוחה, שתגרום לעובד לרצות לשפר את הביצועים עבור הארגון, ולשאוף לצמיחה אישית עבור עצמו.

 

משוב, שיהיה ידידותי הן למנהל והן לעובד, שיאפשר תקשורת פתוחה ומקדמת. משוב תקופתי כזה, יהיה בסיס מצוין לתהליך הערכת העובדים של סוף השנה בלי שהמנהל יצטרך "לחפור בארכיאולוגיה" התנהגותית.

 

לקביעת פגישה או קבלת הצעה לתהליכי הערכת עובדים  צרו קשר: edna@odem4u.co.il 

 

הערכת עובדים כ 4 פעמים בשנה

הערכת עובדים

המנוע לביצוע משוב תקופתי להערכת עובדים מסודר הוא ההבנה והכרה שזה כדאי וידידותי.


כלומר, כדאי שתהיה למנהלים שיטה ידידותית ונעימה להעברת משוב, כדי שלא יברחו ממנה.

 

חשוב שמנהל יבין וייווכח, מה התרומה של שיחת משוב תקופתית לתוצרים של העובד, להרגשת העובד, לתפקודו ולהתפתחותו.


על הארגון לטפח מנהל, המאמין בגישה של שיפור מתמיד, וביכולתו להשפיע כל הזמן על התוצאות בעזרת שיחות הערכת עובדים תקופתיות.

הערכת עובדים צריכה להיות לעיתים קרובות יותר מהמקובל. בסדנאות מנהלים שאנו בחרת אודם מעבירים, אנחנו ממליצים על אחת לרבעון לפחות.

 

כמו כן, הערכת עובד צריכה להיות חלק מהעבודה השוטפת וסביב אירועים ספציפים, כמו סיום פרוייקט בעבודה, או שינויים ארגוניים שצפויים לקרות. כאשר ההערכה נעשית בהקשר לשינויים שחלים על הארגון, היא הופכת לרלוונטית יותר ויכולה להשפיע על הסתגלות הארגון כולו לשינוי.