972525738866 צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

צרו עמנו קשר!

להפוך מנהל טוב למצוין ע"י הדרכת מנהלים

יש אנשים שנולדו כדי להנהיג או כאלו שניחנו בכישורי ניהול יוצאי דופן, אולם בעולם הדינאמי והתחרותי, אי אפשר להסתפק בכישרון לבדו, וכדי להפוך מנהל טוב למנהל מצויין חשוב לתת את הכלים הנכונים ולהשקיע בפיתוח אישי של מנהלים.

 

חברת אודם לפיתוח ארגוני מעבירה  בארגונים רבים, חדרי כושר ניהוליים על ידי העברת סדנאות של יום ויומיים.  לחדרי כושר ניהוליים בוחרים נושאים שהם מאד פרקטיים כמו ניהול זמן, הערכת עובדים, גמישות מחשבתית, ניהול קונפליקטים  ועוד. סדנאות אלו  הן בדרך כלל חלק מתוכניות פיתוח מנהלים ותוכניות הדרכת מנהלים לאורך השנה, אולם כאשר נותנים למנהלים הכשרות נקודתיות בתחומים אלו , הן מאפשרות להקנות כלים פרקטיים שיאפשרו למנהלים שלכם להוביל ולהצטיין.

סדנת הדרכת מנהלים לחיזוק יכולות הניהול

 

התוצאה תהיה חתירה מתמדת להשגת יעדים ופריצות דרך בכל התחומים.

כדי להוביל על המנהל להבין היטב את תפקידו כחונך ומשפר ביצועים של העובדים, הוא צריך להשקיע בחניכת עובדים, בהערכת עובדים והעברת משוב, הוא צריך להתאים את עצמו לסגנונות התקשורת של העובדים שלו ולהיות גמיש בצורת הניהול בהתאמה למאפיינים ולצרכים השונים של העובדים.  מנהל מצוין מוביל בניהול קונפליקטים ויודע לגשר בין עובדים, כי בסופו של דבר ההצלחה של הצוות, היא זו שמובילה את המחלקה להצטיינות. 

 

לקביעת פגישה או קבלת הצעה לתוכנית הכשרה של חדרי כושר ניהולי,  צרו קשר: edna@odem4u.co.il , 03-5358511

 

הדרכה למנהלים על פי נקודות חוזק ותורפה

הדרכת מנהלים נבנית בהתאמה לצרכי הארגון, כדי לדייק את תכנית פיתוח המנהלים וההכשרה יש לתת כלים מותאמים, למשל אם יש לכם בחברה עובדים צעירים רבים מדור ה-Y חשוב שתקדישו תשומת לב מיוחדת בהכשרה להנעת עובדים, משוב וחניכה, הערכת עובדים וניהול קונפליקטים, כי המפגש בין עובדי דור ה-Y עם מנהלי דור ה-X בהחלט מאתגר את אלו האחרונים. חשוב שיינתנו כלים להניע, לדרבן, למשב וכלים איך להיות מנטור שיוביל אותם למצויינות. הרי ללא מצויינות העובדים  המחלקה לא תשיג פריצות דרך ביעדים שלה.  

 

אם בארגון שלכם יש מחלקת מכירות שחייבת להראות ביצועים, כדאי להשקיע גם בהכשרת העובדים במיומנויות מכירה (תשאול צרכים, הקשבה, ניהול משא ומתן, התמודדות עם התנגדויות בתהליך המכירה ועוד), וגם להשקיע בתכנים של ניהול מכירות, כי  לנהל אופרצית מכירות זה כבר סיפור אחר.  מנהל צריך לדעת גם לאמן את העובדים שלו בתכנים אלו כדי לשפר ביצועים ולהשיג מצויינות.

 

הדרכה פרקטית שהיא חוויה

בכל תהליך הדרכה יש אתגר לעבור את המחסום כך שההתכנים יהיו פרקטיים וישימים, והמנהל ירגיש שהוא מקבל ערך מוסף מהקצאת הזמן ללמידה.  לכן, חשוב שהלמידה תהיה חוויתית ומעצימה ותחדש גם למנהלים וותיקים. כולנו מכירים את הקושי להשיג קשב ומעורבות בתהליכי הדרכה. יש הדרכות שגורמות למשתתפים לפהק, ואילו אחרות גורמות להם להיות פעילים, להקשיב ולקחת אחריות על השינוי.  

 

אם רוצים להוביל מנהלים טובים להיות מצויינים, הדרכת מנהלים חייבת לספק אתגר מחשבתי ויישומי. חשוב לבחור בגוף הדרכה שיודע להגיע ללב של המנהלים, שיודע ללמד בצורה חוויתית המניעה לשינוי כי בסופו של דבר אנחנו לא מייצרים מצויינות עם תיאוריות ומצגות, אלא יש צורך להצטיין בשינוי ארגוני ושינוי התנהגותי.

 

אז אם אתם חושבים שיש למנהלים ולעובדים שלכם עוד דרך לעבור בדרך למצויינות, זה הזמן לקחת את המנהלים וליצור שכבת ניהול מקצועית וממוקדת מטרה, שכבת מנהלים איכותית שתוביל את הארגון להשגת יעדים חדשים.