לקוחות גדולים
משרד העבודה והרווחה / חוסן חברתי - "ברצוני להודות לך מקרב לב, בשמי ובשם הצוות הניהולי הבכיר של שירות המבחן למבוגרים, על הרצאתך "ניהול בין דורי". ההרצאה הועברה על ידך במקצועית ורהיטות, והייתה מרתקת וחשובה עבורנו..... למכתב המלא
משרד החקלאות- מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני על קורס משוב והערכה
"תודה ענקית לאורית, היא מצוינת, מקצועית מאד ונעימה מאד, משובי משתתפים מצוינים."
שירותי בריאות כללית- רכזת משאבי אנוש והכשרה על קורס ניהול זמן ואפקטיביות אישית.
המנחה היתה מדהימה. קורס חשוב ומעניין. נתן כלים ממשיים במישור האישי והמקצועי. משתתפים שתפו שהיה קורס יוצא דופן.
היכולת של המנחה להכיר כל אחד ולקחת את התכנים וליישם אותם לעולם התוכן האישי, מאוד תורם! קורס מתנה. היינו דרוכים ומרותקים משעה 8 עד 16. מאוד נהניתי. מוכנה לחזור על הקורס שוב. מי שלקח את שלל הכלים שניתנו בקורס, יצא מורווח! התרגול והלמידה דרך משחקים ושאלונים הפך את הקורס למעניין יותר ואקטיבי.
ובנימה אישית, תודה לך צילה על ההקשבה ושהפכת את הקורס לאישי תוך העברת כלים ומסרים מקצועיים.שראית כל עובד ומצאת לו את הזמן לחדד ולחזק.
צבי קמילר: מתאמן בניהול זמן: "כסטודנט להנדסה הגעתי אליכם אחרי תסכול של שנים ועל סף ייאוש מוחלט מיכולותיי כבן זוג, אבא, סטודנט, ואדם. כעסתי על עצמי, והייתי מאוכזב מעצמי, אבל התחלתי להשלים עם העובדה שאני פשוט לא טוב בג'אגלינג הזה שנקרא "החיים".
תוך 7 מפגשים, 9 שבועות, הצלחתי להתקדם לאט לאט בצעדי ענק למקום שאני עומד בו היום. מקום שעוד לומד ושואף להתלטש יותר, אבל ממקום מאוזן בחיים, שמצליח לתכנן מראש ולהספיק את רוב היעדים שאני מציב לעצמי. ומה שלא, אני מצליח בצורה מחושבת וללא דחיינות לשלב חזרה ללו"ז.
הכלים האלה, שהם נכס לכל חיים, קיבלתי מצילה. גם את הידע התיאורטי, וגם מהליווי הצמוד לאורך כל התקופה.
תודה צילה, לנצח אהיה אסיר תודה, צבי
להמשך קריאה. מייל tzvi.kamilar@gmail.com
אלעל- סדנה באגף מבצעי אוויר וקורס והכשרה בקורסי ניהול
"לימוד תהליכי חשיבה, דיון והתנסות מידית ביישומם בעת עבודה על התוכנית השנתית של האגף, הניבה תוצאות מופלאות לצד תחושה של אנשי האגף כי קיבלו כלי עבודה אמיתיים"
"אנו מרגישים שבהחלט קיבלנו כלים, תובנות חדשות וזווית ראייה אחרת, שיעזרו לנו להוביל כל אחד במחלקה שלו וביחד את אל על להישגים"
פתאל ניהול מלונות- מנהלת מחלקת הזמנות על קורס למוקד טלפוני
"בסיועכן ייצבנו מרכז הזמנות ארצי מקצועי שירותי ומכירתי כאחד. תודות לליווי של צילה ונורית ותהליך החניכה האישי, הצלחנו לשפר את 'המוצר הסופי' – מספר הסגירות וקידום תהליך המכירה"
ג'וינט ישראל- פיתוח קורס הכשרה לניהול הפער הבין דורי
היה מרגש לראות את זה קורה, מצוין, מדויק ומקצועי. ללא ספק בחרנו את השותפות הנכונות לפיתוח ופיצוח הנושא. התחלה נפלאה של מענה שניתן להציע למעסיקים ונראה שלאופר יבחרו לבנות סדנאות המשך משלהם כדי לקדם את הנושא הכה חשוב.
פסגות- קורסי פיתוח מנהלים לכלל המנהלים בחברה
"כל היעדים שהוצבו בתחילת התהליך הושגו. קבוצת העמיתים והחיבור בין המנהלים אחד לשני, הובילה לעבודה משותפת ולסינרגיה טובה יותר"
בנק הפועלים- עבודה ביחידות שונות בבנק
"בהזדמנות זו רוצים להודות לכם ולציין את הערכתנו הרבה, לצבע המיוחד שאתם יוצרים באודם, ואשר אנו כה נהנים ומופרים ממנו. לחשיבה המקורית, להעזה ולשיתוף הפעולה הפורה"
"במהלך הקורס פתחתם בפני המנהלים את הדלת אל התשובות הנכונות, ובעיקר לימדתם אותם לחפש את התשובות בעצמם. והכול בכנות אמיתית, במקצועיות נדירה ובאהבה גדולה"
ביטוח הראל -קורס פיתוח מנהלים בסיסי.
אגף ביטוח חיים "בשבילנו את לא עוד 'מאמנת', כי אם 'מאמנת מנצחת', שהובילה אותנו לניצחון אישי של כל אחד ואחד מאיתנו"
מפעל הפיס-קורס פיתוח זכיינים.
"תודה רבה לכם על ההדרכה המעולה והיציאה מקיבעון על ידי הדגמות יצירתיות ומה לא. יישר כוח"
פעילים-קורס נציגי שיווק.
"הייתי סקפטי מאוד כי עברתי המון סדנאות שלא היו אפקטיביות, אך ההנחיה הייתה ברמה מקצועית שלא נתקלתי בה, ניתנו המון כלים ואוסף עשיר של ישומים פרקטיים."
סוכנות ביטוח אלעד-פיתוח מיומנויות עסקיות בצוות.
"במיוחד רצינו לציין לחיוב את הסדנאות המאלפות והליווי אשר הקפיצו את חברתנו בכמה רמות קדימה, ושיפרו מהותית את תפיסת המכירות של החברה ואת המכירות בפועל"
בית חולים לרפואת עיניים עין טל- הכשרת נציגי שירות, מכירות ורופאים.
"הפגישות האישיות שאני מקיימת איתך, הכיוון שאת נותנת, ההצעות הפרקטיות והיעילות בהוצאת הדברים לפועל והמעקב אחריהם, עוזרים לי מאוד... כל אלה איפשרו את העלאת רמת השירות ללקוח"
עמותת עלם-ייעוץ וליווי בהתנדבות של מנהלות משאבי קהילה.
"אנו רוצות להודות לך מקרב לב על תרומתך בפיתוח יכולותינו המקצועיות ועל מתן הכלים הכה חושובים לנו לביצוע עבודתנו בצורה הטובה והיעילה ביותר"
נשר מפעלי מלט-סדנת תקשורת אפקטיבית לשיפור בטיחות.
"אוריתי, מזמן לא הייתי בסדנה כה מוצלחת מבחינת המענה המדוייק על הצורך, וחוץ מזה נהניתי קיצונית מהטבעיות שלך, מהחוכמה ומהזרימה"
עיריית רמת גן- אגף החינוך קידום נוער- קידום מיומנויות שירות ותקשורת אפקטיבית
"הייתה סדנת שירות מעולה. המנחה אורית משיח הייתה מקסימה והתמקדה בחומרים הרלוונטיים לנו מבחינת תקשורת, שפה ונראות בתוך בית הקפה ובכלל קבלנו המון טיפים לשיפור ויצירתיות" .
פיף הורות זה כיף- אימון להקמת עסק חדש.
"המקצועיות ללא פשרות, הניסיון בשטח והרוח הטובה של אודם היוו עוגן מקצועי ותמיכה רגשית הנדרשים כל כך בעליות ובמורדות של הדרך להצלחה" –