סדנאות ניהול קונפליקטים
מקום העבודה יכול להיות מאד שוחק מסיבות רבות.
סיטואציות מסוימות יכולות לגרום להתנגשות ערכית בין אנשים שעובדים יחד. לכן, חשוב מאוד כחלק מהנעת עובדים, לדעת כיצד לנהל את הקונפליקט ולהתמודד איתו כי יש לכך השפעה מכרעת על הדינמיקה במקום העבודה, על התוצאות ועל שביעות הרצון. קונפליקטים יוצרים עומס קוגנטיבי ורגשי על העובד, ובסופו של דבר יש להם השפעה על התוצאות. לכן, חשוב בכל ארגון להכשיר את העובדים והמנהלים בסדנאות לניהול קונפליקטים.
לאודם סדנאות ניהול קונפליקטים לאוכלוסיות שונות:
סדנאות ניהול קונפליקטים למנהלים:
אחת ממיומנויות היסוד בקורס פיתוח מנהלים שלנו.
מנהל שיודע לנהל היטב קונפליקטים, מחזק את הקשר עם עובדיו ותורם מאוד לתחושת האמון במקום העבודה. התוצאה הישירה תהיה נאמנות עובדים, חתירה להשגת מטרות ומחוברות לארגון.
בסדנאות ניתנים כלים רבים כמו: זיהוי הערכים בבסיס הקונפליקט, מודל היחסים לניהול בקונפליקטים.גישור בין עובדים שנמצאים במצבי קונפליקט.
סדנאות ניהול קונפליקטים לעובדים:
אחת ממיומנויות היסוד בסדנאות שירות מול לקוחות וגם כטיפוח מיומנות אישית במקום העבודה. בסדנאות אלו לומדים כיצד מזהים את שורש הקונפליקט, מחזקים מיומנויות של ניהול כעסים וניהול רגשות, מלמדים איך לנהל אגו כדי להגיע לפתרון הקונפליקט, ונותנים פתרונות אפקטיבים וישימים להחלצות ממצבי קונפליקט לפני הסלמתו.
להזמנת סדנה בנושא קונפליקטים השאיר פרטים בצד העמוד או טלפנו אלינו: 03-5358511 | 052-5738866
להעשרה כללית והעמקה בנושא ניהול קונפליקטים:
תוכלו לקרוא מאמר שכתבנו בנושא פה.