סדנת סגנונות תקשורת
ארגונים קמים ונופלים על תקשורת- עם לקוחות ועם העובדים.
אחרי ניסיון של עשרים שנה של אודם בעולם העסקים, ודווקא כשהתקשורת האנושית הולכת ומתמעטת, אנחנו יודעים לומר באופן חד משמעי שחשוב אף יותר להכשיר צוותים לתקשורת אפקטיבית. התקשורת האפקטיבית חשובה כדי לייצר קשר אנושי מיטבי וכדי לעבוד בצורה אפקטיבית. אז מסתבר שזה לא כל כך פשוט, כי כל אחד מאיתנו מעביר מסר על פי סגנונו האישי, וכל אחד מאיתנו מפרש מסר על פי תפיסות העולם שלו.
מתוך הבנה מעמיקה של התחום אנחנו מציעים באודם מספר תהליכים וסדנאות והרצאות בנושא.
לקביעת פגישה או קבלת הצעה, צרו קשר: edna@odem4u.co.il , 03-5358511
סדנאות סגנונות תקשורת לשיפור תקשורת אפקטיבית בתוך צוותים
סדנאות תהליכיות המעודדות שיח צוותי שמיועדות לשיפור התקשורת בצוות. לעיתים זה כל מה שצריך כדי להעלות את העבודה על דרך המלך.
סדנאות לאנשי שירות ומכירות על סגנונות תקשורת עם לקוחות
לקוחות מתקשרים בכמה סגנונות תקשורת. למקצתם חשובים הפרטים ולמקצתם חשובה רק השורה התחתונה. יש המונעים מאוד מן הרגש, ויש המונעים מן המשימה. חשוב שכל נותן שירות יכיר את סגנון התקשורת שלו, וחשוב עוד יותר שיכיר ויאבחן את סגנונות התקשורת של לקוחותיו, כדי שיוכל לתקשר איתם בשפה המתאימה להם ולמזער התנגדויות.
הרצאות לתקשורת אפקטיבית
"דבר אלי בסגנון המתאים" -הרצאה מעניינת האפשרת למאזינים להכיר את סגנון התקשורת שלהם ועוד יותר חשוב לקבל כלים פרקטיים כיצד לתקשר בצורה אפקטיבית יותר עםאנשים שמדברים בסגנון תקשורת אחר.
"תקשורת אפקטיבית בין דורית"- אחד הנושאים הכי בוערים היום הוא התקשורת בין הדורות X, Y, Z שלפעמים יכולה להראות ממש מיאשת. יש הרבה חוסר הבנה ובהירות בתקשורת בין הדורות ואודם פועלת לשנות זאת בעזרת סדנאות וליווי תהליכים בתוך ארגונים.
ייעוץ לשיפור תהליכי תקשורת בתוך הארגון
השתלבות בתהליכי יעוץ ופיתוח ארגוני תוך אפיון תמונות מצב משתנות והבנת כשלי תקשורת בין מחלקות שונות. לעיתים יש צורך בשינוי שיטות העבודה, ביצירת הסכמים או בחיזוק מיומנויות שירות פנים ארגוני.