972525738866 צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

צרו עמנו קשר!

שחרור כוחו של ניהול הזמן

מאמרים מקצועיים » ניהול זמן ומשימות
 

כולנו מרגישים שאנחנו זקוקים לעוד זמן. עוד זמן בעבודה, עוד זמן עם המשפחה והחברים, עוד זמן ליציאות ובילויים ומנוחה. ניהול זמן בדרך לא נכונה היא מה שמולידה את ההרגשה של חוסר בזמן. היא נובעת גם מריבוי המשימות והדרישות הגבוהות שאנחנו מעמידים לעצמנו. ניהול לא נכון של זמן מוליד לחץ בעבודה, בחיי המשפחה ועוד.

 

הרגשה של חוסר בזמן או של ניצול זמן קשורה לסדר עדיפויות. ניהול זמן נכון עוזר לתעדף את המשימות שלנו, ומוביל להצלחה ולהגשמה של כולם. מי שינהל את זמנו מראש ובדרך הנכונה, ירגיש שהוא מנצל את זמנו והוא עומד בהספקים. לעומתו מי שלא ינהל את זמנו ירגיש שהוא לא ממצה אותו, וילך לישון בלי שהוא "סימן וי" על משימות רבות מרשימת המשימות שלו. אז כיצד נוכל לדעת איך לנהל את הזמן?

 

ניהול זמן נכון

 

הדרך לנהל את הזמן בצורה נכונה נבנית בשני שלבים. השלב הראשון הוא למנות את כלל המשימות, רצוי בעזרת דף ועיפרון. רישום של כל המשימות יעשה סדר. כתיבה שלהן תעלה לכם משימות נוספות ששכחתם, ותראה לכם שיש הרבה משימות קטנות שניתן לסיים במהירות.

 

השלב השני הוא ניהול משימות ותיעדוף שלהן. דרך אחת לתיעדוף המשימות היא לפי חשיבותן. נקודת המוצא של כל אחת ואחד מאיתנו צריכה להיות המחשבה שישנן משימות חשובות ודחופות יותר, וישנן כאלה שפחות. כאשר אנחנו ממיינים את המשימות שרשמנו לעצמנו לפי דחיפות, וקובעים "דד-ליין" לכל משימה ומשימה, אנחנו נספיק לסיים הרבה יותר משימות.

 

דרך נוספת לתיעדוף המשימות היא לפי גודל. ברשימת המשימות ישנן משימות קטנות רבות, אותן ניתן לסיים במהירות. אם נתחיל את היום בהקדשת שעה אחת לביצוע המשימות הקטנות, נוכל "לסמן וי" על משימות קטנות רבות כבר בתחילת היום, ולגשת לשאר המשימות הגדולות בהרגשת סיפוק.

 

אז אם הייתם רוצים לדעת עוד על ניהול זמן נכון, ולקבל הכוונה והדרכה – פנו לחברת "אודם". תפקיד החברה הוא להכשיר מנהלים ועובדים, לייעץ להם ולעזור להם להתפתח. בעזרתה תוכלו ללמוד לנהל את זמנכם באופן הטוב ביותר. הסדנאות של "אודם" נועדו לתת מענה לכל אחד. לעזור לכל משתתף לעבור תהליך מדויק ובונה, המתאים במיוחד לו. לבירורים ולפרטים נוספים בנושא לחצו כאן.

 

ניהול זמן

 
 
ניהול זמן נכון בפרפקציוניזם
ניהול זמן נכון בפרפקציוניזם
פרפקציוניזם היא תכונה שרבים מציגים אותה כחיסרון בראיונות עבודה משום שהם מאמינים שזה נתפס טוב יותר, כי בעצם זה אומר שאנו שואפים לשלמות. בפן ניהול זמן נכון זה קונפליקט כי זה אומר שלא תמיד נחשוב על עלות מול תועלת במונחי זמן
קרא עוד
ניהול זמן למרות "האחרים"
ניהול זמן למרות "האחרים"
אחד האתגרים המרכזיים בניהול עצמי, הוא ההתמודדות עם אילוצי הארגון או הסביבה. לעתים אנו יודעים לנהל את עצמנו מצויין כאשר אנו לבד, אולם כאשר אנו עובדים עם אחרים, תלויים באחרים, מנהלים אחרים או מנוהלים ע"י מישהו אחר, המצב הופך להיות קשה... הנה כמה טיפים על
קרא עוד
ניהול זמן וניהול עצמי לאפקטיביות
ניהול זמן וניהול עצמי לאפקטיביות
כיצד להגיע לאפקטיביות אישית? הדרך להצלחה בשלושה מפתחות מקבילים - ניהול עצמי במגבלות זמן, ניהול עצמי רגשי וניהול עצמי להנעה עצמית ומוטיבציה
קרא עוד
ניהול זמן בעבודה במצבי מולטי טסקינג והפרעות קשב
ניהול זמן בעבודה במצבי מולטי טסקינג והפרעות קשב
ניהול משימות רבות במקביל גורמת לתופעת "ריסוק קשב" כשהלכה למעשה משיגים פחות תוצאות. להלן מספר טיפים שייסיעו לכם לנהל את הזמן טוב יותר.
קרא עוד

לקבלת תוכנית מותאמת לארגון שלך השאר פרטים: