972525738866 צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

צרו עמנו קשר!

פיתוח מנהלים

ישנם מנהלים שמיטיבים להתמודד מול כל אתגר ולהפוך כל לימון ללימונדה וכל מכשול כמקפצה להצלחה, בעוד שישנם רבים שמדשדשים בתפקידם ואיכשהו שורדים. 

 

לעתים עשויה ההישרדות להימשך לאורך זמן ולעתים היא נקטעת כשמנהלים בכירים אינם שבעי רצון מתפקוד המנהל.  על מנת לעבור ממצב של דשדוש במקום למצב של עמידה בציפיות והצלחה בתפקיד הניהולי, נדרשות מגוון מיומנויות ניהול, החל ממיומנויות הנדרשות להתמודדות אפקטיבית מול ההנהלה, הקולגות והכפיפים, וכלה באלו הנדרשות להתנהלות מוצלחת במישור האישי.

 

תכניות פיתוח מנהלים דרך סדנאות כיתה ושטח

כל תכניות פיתוח המנהלים של אודם מתנהלות בדרך של למידה משולבת בין הכיתה והשטח. קבוצת המנהלים מקבלת משימות ממפגש למפגש ומיישמת את הכלים הלכה למעשה בעולם האמיתי. בדרך זו ההשקעה במנהלים מקפיצה את תוצאות הארגון ומשפרת את יחסי העבודה בו. מבנה זה מאפשר למנחה לתמוך ולחזק את המנהל במיומנות הנרכשת ובכך להעצים את יעילות ההכשרה.


סדנאות פיתוח מנהלים נועדה להכשיר דור מנהיגים איכותי, בעל יכולות ניהוליות ואסטרטגיות מתקדמות. התכנית משלבת למידה תיאורטית עם תרגול מעשי, וכוללת נושאים כמו מנהיגות בעידן דיגיטלי, ניהול צוותים רב-דוריים, קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות ופיתוח חשיבה יצירתית.

 

דגש מיוחד מושם על אינטליגנציה רגשית, ניהול קונפליקטים ובניית תרבות ארגונית מעודדת צמיחה. התכנית מותאמת לרמות ניסיון שונות – ממנהלים זוטרים ועד להנהלה הבכירה – וכוללת כלים מדידים להערכת התקדמות המשתתפים.  

 

יישום והטמעה  

התכנית משלבת סדנאות אינטראקטיביות, סימולציות ניהוליות, מנטורינג אישי וליווי קבוצתי. היא נבנית תוך התאמה לאתגרים הספציפיים של הארגון, עם דגש על הפקת תובנות פרקטיקליות הניתנות ליישום מיידי.

 

מרכיבי הליבה כוללים ניתוח מקרי בוחן מהשטח, פידבקים 360 מעלות, ופיתוח פרויקטים ניהוליים רלוונטיים. תוצרי התכנית באים לידי ביטוי בשיפור ביצועים פרטניים וארגוניים, צמצום תחלופת מנהלים, וחיזוק תרבות של למידה מתמשכת. התכנית מסתיימת בבניית תוכנית פיתוח אישית לכל משתתף, המשלבת יעדים מדידים ומנגנוני מעקב לאורך זמן.

 

פיתוח מיומנויות פרזנטציה בניהול להרחבת מעגל ההשפעה:

אחד המפגשים העוצמתיים בתוכניות פיתוח מנהלים מכין את המנהלים לעמידה איתנה ומשמעותית  מול קהל כשהם נדרשים להעביר מסרים. כל מנהל עומד המסגרת תפקידו מול  עובדים, מול מנהלי ביניים, מול משקיעים פוטנציאליים  ומול לקוחות והוא צריך להיות במיטבו כדי להשפיע.