|
קורס ניהול זמן להצלחה אישית ומקצועית
קורס ניהול זמן יכול לסייע לך לשפר את הפרודוקטיביות והיעילות שלך בו מכסים היבטים שונים של ניהול זמן, מעקרונות בסיסיים ועד אסטרטגיות מתקדמות, ומתאימים לרמות שונות של ניסיון.
קרא עוד
|
|
פיתוח מיומנויות לניהול זמן
כיצד אנו בוחרים לנהל את הזמן שלנו הוא לעתים אתגר לא קטן, ניהול זמן אפקטיבי מאפשר לנו להפיק את המרב מהיום שלנו, לבצע משימות מהר יותר ולתעדף משימות שישפיעו באופן המיטבי
קרא עוד
|
|
שחרור כוחו של ניהול הזמן
ניהול זמן בדרך לא נכונה היא מה שמולידה את ההרגשה של חוסר בזמן. היא נובעת גם מריבוי המשימות והדרישות הגבוהות שאנחנו מעמידים לעצמנו. ניהול לא נכון של זמן מוליד לחץ בעבודה, בחיי המשפחה ועוד.
קרא עוד
|
|
ניהול משימות: כך תעשו את זה נכון
אנשי מקצוע מתרוצצים ממשימה דחופה לאחרת' זרם של הסחות דעת ומחויבויות ללא הפסקה דורש את תשומת הלב שלך אך לעתים זה מרגיש שאתה דורך במקום. אתם לא היחידים.
אבל אתה יודע שניהול משימות אפקטיבי הוא הרבה יותר מאשר סימון פריטים ברשימת מטלות. מדובר בתכנון עתידי ו
קרא עוד
|
|
הזמן האבוד -כלים בניהול זמן
הזמן יקר ושווה לנצלו. הבחירה שלנו, כיצד לבלות כל שעה ביום, חיונית להצלחה ולבריאות הנפשית. רשימת המשימות בעבודה לא ממש נגמר, ולא משנה איך תנהל את הזמן בעבודה היא תמשיך להיערם. הסחות הדעת שלנו, הבלבול, התסכול וחוסר המיקוד מבזבזים לנו זמן יקר. מה עשים?
קרא עוד
|
|
משמעת עצמית כאמצעי לניהול זמן/עדנה קורן
משמעת עצמית חזקה מובילה לאפקטיביות בניהול העצמי ובניהול הזמן ולכן היא מנבאת טוב יותר הצלחה בחיים ובעבודה. להרחבת הדעת על המשמעת העצמית וקבלת כלים כיצד לאמן את עצמנו למשמעת בניהול משימות במאמר הבא.
קרא עוד
|
|
תכנון זמן וניהול משימות
תכנון זמן נכון יקדם אותנו להשגת היעד, נוכל להציב לעצמנו משימות לטווח הקצר והארוך, שילוב נכון של ניהול משימות בעבודה לדוגמה יחד עם סדרי העדיפויות של המשרד יציב אותנו בנקודת התחלה טובה
קרא עוד
|
|
ניהול זמן והשגת אפקטיביות אישית
מה לא אמרו וכתבו על ניהול זמן. שאי אפשר לנהל אותו , שצריך להבדיל בין חשוב ודחוף, שצריך לתכנן וצריך לבקר. מבחינתי, כמי שעוסקת שנים בתחום הזה ובכלל בהשגת אפקטיביות אישית, הצלחה בניהול עצמי מתחילה במודעות ותפיסת מציאות נכונה. רק אח"כ ניתן יהיה ללמוד לשלוט ב
קרא עוד
|
|
ניהול זמן נכון עם הדואר האלקטרוני
בעידן של שפע, גם בדואר אלקטרוני יש לנו הרבה יותר מידי. במקום הררי ניירות, עברנו לדואר אלקטרוני. יש לזה הרבה מאד יתרונות, אולם גם לא מעט חסרונות, שזוללים לנו זמן יקר.
קרא עוד
|
|
ניהול זמן נכון בפרפקציוניזם
פרפקציוניזם היא תכונה שרבים מציגים אותה כחיסרון בראיונות עבודה משום שהם מאמינים שזה נתפס טוב יותר, כי בעצם זה אומר שאנו שואפים לשלמות. בפן ניהול זמן נכון זה קונפליקט כי זה אומר שלא תמיד נחשוב על עלות מול תועלת במונחי זמן
קרא עוד
|
|
ניהול זמן: לנהל את עצמי עם משמעת עצמית
איך מנהלים את עצמנו בתוך קופסה מתאימה? כיצד מתכננים חלונות זמן? איך משמרים את זה? כיצד לגרום לבקשה לשעת שקט להיות לגיטימית? איך לנהל את המנהל שלי בהבטי זמן וסדרי עדיפויות? איך לנהל מחדש את תפיסת ה"שירות עכשיו"? בכתבה זו תמצאו מגוון הצעות לשאלות האלו.
קרא עוד
|
|
ניהול זמן למרות "האחרים"
אחד האתגרים המרכזיים בניהול עצמי, הוא ההתמודדות עם אילוצי הארגון או הסביבה. לעתים אנו יודעים לנהל את עצמנו מצויין כאשר אנו לבד, אולם כאשר אנו עובדים עם אחרים, תלויים באחרים, מנהלים אחרים או מנוהלים ע"י מישהו אחר, המצב הופך להיות קשה... הנה כמה טיפים על
קרא עוד
|
|